האם יש לחברה מדיניות ברורה להחזרת רכבים במצב פגום או לא מסודר בהתאם לחוקי הצרכן בישראל?
אוטו מאצ" מציעה מדיניות ברורה להחזרת רכבים במצב פגום או לא מסודר בהתאם לחוקי הצרכן בישראל. לקוחות שנרכש להם רכב דרך החברה יכולים לפנות על פי החוק להחזרתו או לתיקון פרטים עם המוכר ובתיקוניו של החברה.
איך "אוטו מאצ" מטפלת בבקשות להחזרת רכבים שנרכשו דרך החברה אם הם מגיעים עם בעיות או תקלות טכניות בזמן האחריות
בבקשות להחזרת רכבים שנרכשו דרך החברה ומגיעים עם בעיות או תקלות טכניות בזמן האחריות, "אוטו מאצ" מטפלת בבקשות זו במידה והן עומדות בתנאי האחריות שהוגדרו ובהתאם לחוקי הצרכן בישראל. הלקוחות יכולים לפנות לשירות הלקוחות של החברה כדי לדעת אילו פעולות עליהם לבצע על מנת לקבל פתרון לבעיה שלהם.